Voorbereiding afspraak

U heeft een afspraak om op maat gemaakte zolen (sportinlays of steunzolen voor dagelijks gebruik) aan te laten meten. Hoe bereidt u zich hierop voor?

Bij de eerste aanmeetafspraak voeren we een anamnesegesprek. Dit is een gesprek waarbij we een goed beeld van uw medische voorgeschiedenis verkrijgen. 

Vragen

Wij kunnen tijdens het gesprek vragen stellen over de volgende onderwerpen:

  • Huidige klachten of aandoeningen
  • Eerdere voetklachten of blessures
  • Activiteiten en dagelijkse routines die uw voeten beïnvloeden
  • Schoenvoorkeuren en -gebruik

Let op: Neem altijd uw oude/huidige sportinlays of steunzolen mee. Komt u voor nieuwe sportinlays? Vergeet uw sportschoenen niet mee te nemen. 

Enkele dagen voordat de afspraak plaatsvindt, sturen wij u per mail een PSK-formulier (Persoonlijke Specifieke Klachten). Wilt u dit formulier invullen en per mail terugsturen óf geprint meenemen naar de afspraak? 

Vragen?

Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid

Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.